2012-09-11

Ścisła kontrola jest niezbędna na każdymetapie procesu logistycznego. Specjalny system satelitarny umożliwia stały nadzór nad rozmieszczeniem naszych jednostek transportowych, a informacje gromadzone są w bazie danych dzięki zaawansowanemu systemowi logistycznemu. Bardzo ważne jest również optymalne planowanie tras minimalizujące puste kilometry. Niezmiernie ważną kwestią jest również prawidłowy przepływ informacji, zarówno wewnątrz firmy, jak i na zewnątrz – pomiędzy firmą a klientami.

Obecnie transport żywności bezwzględnie musi odbywać się taborem specjalistycznym, odpowiednio przygotowanym pod względem certyfikacyjnym, zapewniania szczelności, poziomu czystości, w kontrolowanej temperaturze. Klienci mają dziś większą świadomość roli przewoźnika w całym łańcuchu logistycznym. Coraz większa liczba kontrahentów stawia na wysoką jakość usługi transportowej. Klienci zdają sobie sprawę z tego, że niedokładnie umyty pojazd bądź zbyt długi czas transportu mogą doprowadzić do zepsucia się produktu lub też przestoju w procesie produkcji. Wiąże się to automatycznie z ogromnymi stratami. Na nas, realizatorach usługi transportowej ciąży zatem podwójna odpowiedzialność. Odpowiadamy nie tylko za jakość własnych usług, ale i za produkt klienta oraz jego markę, jakość i pozytywny wizerunek, który często buduje latami.

Komentarz Adriany Bosiackiej, Dyrektora Spedycji / Członka Zarządu Trans Polonia S.A.

Cały artykuł dostępny w TSL Biznes Nr 9/2012 z dnia 11.09.2012