W tym roku dla zarządu Trans Polonii kluczowym celem pozostaje rozwój działalności grupy na rynkach Europy Zachodniej. Będzie on realizowany poprzez pozyskiwanie nowych klientów, i poszerzanie współpracy z obecnymi kontrahentami oraz poprzez dalszy wzrost i umacnianie pozycji zagranicznych firm zależnych. - Ważnym celem na bieżący rok jest również konsekwentne realizowanie dalszych inwestycji i działań marketingowych oraz utrzymanie rentowności. Stale monitorujemy rynek, dzięki czemu jesteśmy w stanie szybko reagować na zmieniającą się sytuację - przekonuje Adriana Bosiacka, członek zarządu Trans Polonii.
(...)
W osiągnięciu dobrych wyników sprzyjać ma rozpoznawalna marka, jakość świadczonych usług i współpraca z czołowymi firmami petrochemicznymi Starego Kontynentu.
(...)
Czynnikiem, który nadal powinien przyczyniać się do rozwoju działalności grupy, są inwestycje. Największy nacisk zarząd kładzie na rozbudowę floty. W tym roku planuje powiększyć ją o kolejne 28 pojazdów.
(...)
- W planach pozostaje także rozwój możliwości transportowych grupy w zakresie transportu intermodalnego. Stała analiza sytuacji potrzeb płynących z rynku na pewno będzie miała wpływ na kolejne decyzje Trans Polonii w tym zakresie - twierdzi Bosiacka.
(...)
Analizując dotychczasowe dokonania Trans Polonii, należy też zwrócić uwagę na rosnące znaczenie w jej działalności rynków zagranicznych. W ub.r. eksport zapewnił już 78 proc. przychodów. Głównymi rynkami zagranicznymi, na których operowała Grupa, były: Niemcy, Holandia, Belgia, Francja i Hiszpania.
Autor: Tomasz Furman
Cały artykuł dostępny jest na stronie: www.parkiet.com